Послугами одного з найбільших українських туроператорів Join UP! 2024 року скористалися 251 286 туристів, це найкращий показник за останні три воєнні роки: майже на 7% більше, ніж 2023 року, і на 58,3%, ніж 2022-го, повідомила пресслужба компанії агентству «Інтерфакс-Україна».
«2024 рік став періодом максимальної адаптації українських туристів до подорожей із сусідніх країн. Люди зрозуміли, що подорожувати з іншої країни, навіть із пересадками, – це вже буденність. Ми спостерігали зростання попиту на авіатури та бюджетні автобусні поїздки в найближчі напрямки. Усе це свідчить про гнучкість українських туристів, які навчилися планувати подорожі в умовах обмежень», – коментує Ірина Мосульозна, керуюча директорка “Join UP! Україна”.
Піковим у 2024 році традиційно став літній сезон. Найбільше туристів подорожувало в червні та липні – 35 544 і 36 229 відповідно. Найтихішим місяцем минулого року, як і 2023 року, став лютий, коли послугами туроператора скористалося 8 518 туристів. Водночас це на 21,24% більше, ніж попереднього року, коли подорожувало лише 7 026 туристів, що свідчить про поступове відновлення інтересу до подорожей навіть у зимовий період.
Найпопулярнішими літніми напрямками залишилися Туреччина, Греція, Болгарія та Чорногорія. Цілорічний Єгипет також залишився в топ уподобань українців щодо відпочинку в літні місяці. Цей напрямок протягом минулого року обрали понад 100 тис. туристів. Взимку окрім Єгипту, куди українці подорожували найчастіше, вони обирали також екзотичні ОАЕ, Танзанію, Шрі-Ланку та Домінікану. Популярність цих напрямків демонструє готовність туристів попри економічну нестабільність інвестувати в екзотичні подорожі та відкривати нові культури.
Як повідомлялося, Join UP! LLC створено 2013 року, статутний капітал – 72 млн 671 тис грн. Кінцеві бенефіціари – Юрій та Олександр Альба. За даними опендатабот, за підсумками 2024 року дохід зменшився до 376 тис. із 16 млн 639 тис. грн у 2023 році, а чистий збиток – до 217 млн 451 тис. із 233 млн 341 тис. відповідно.
Міжнародна експансія бренду охоплює вісім ринків: країни Балтії, Казахстан, Молдову, Польщу, Румунію та Чехію. Завершується підготовка до запуску роботи в Словаччині та Угорщині. Минулого року бренд також відкрив у Польщі, в Катовіце, перше на міжнародному ринку франчайзингове агентство.